مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-04سياسي

شکست، تنها ره آورد استبداد و استکبار جهانی است


سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی با اتکال به عنایات خداوند و در سایه ولایت و با حمایت مردم انقلابی توانسته است موانع را یکی پس از دیگری برطرف نماید، - ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی با اتکال به عنایات خداوند و در سایه ولایت و با حمایت مردم انقلابی توانسته است موانع را یکی پس از دیگری برطرف نماید، گفت: شکست، تنها ره آورد استبداد و استکبار جهانی است.

دکتر حمیدرضا مسکنی در حاشیه مراسم یوم الله 13 آبان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اثرگذاری و تجلی این روز حماسه ساز در تاریخ مبارزات ملت ایران، اظهار کرد: یوم الله 13 آبان یادآور ظلم ستیزی جوانان غیور ایران اسلامی در برابر شرارت طاغوت و استکبار جهانی است.

وی 13 آبان را روز پایداری، سرافرازی و ایستادگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این روز بزرگ یادآور بصیرت، رشادت و پایداری جوانان و دانش آموزانی است که با وحدت کلمه و حق طلبی، کید و شید دشمن را با ایمان مستحکم و دل های پاک خود خنثی کردند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه ملت ایران همیشه مترجمان اصیل همبستگی، اتحاد و امید در جهان بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم مومن و آگاه انقلاب اسلامی ایران همیشه با پشتوانه حضور خردمندانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست، تنها ره آورد استبداد و استکبار جهانی است

شکست، تنها ره آورد استبداد و استکبار جهانی است